مصاحبه آرشیو خبر ها
میلان حریف ساده ای نیست

میلان حریف ساده ای نیست

مهاجم اول یوونتوس کارلوس توز ، کسی که در زمان حضور خود در یووه همواره مقابل میلان بازی های خوبی انجام داده در آستانه دیدار حساس یووه برابر میلان در شنبه پیش رو اینگونه گفت :

" بازی سختی خواهد بود حتی با وجود اینکه میلانی ها در بهترین شرایط خود قرار ندارند ، ولی باز هم این یک جدال کلاسیک و تمام عیار در فوتبال ایتالیا به شمار می رود . نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد زیرا نتیجه بازی ما با میلان هرگز ربطی به بازی های قبل و شرایط دو تیم در جدول ندارد ، ما برای پیروز شدن باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم "

" میلان تیمی با سابقه و بزرگ در فوتبال ایتالیا و اروپا است، دست ِ کم گرفتن حریف مطمئنا ما را دچار مشکل خواهد کرد . ما باید کاملا با آمادگی به مصاف میلان برویم تا موفق به شکست این تیم شویم "

گل تو در سن سیرو ؟

" آن گل خوشحالی زیادی برای من به همراه داشت ، اگرچه باز هم عقیده دارم که بهترین گلم با لباس یووه مقابل پارما رقم خورد . اما گل زدن مقابل میلان و کسب موفقیت سیرینی و لذت خاصی برای من به همراه داشت "

ترکیب مورد علاقه تو ؟

" من با توجه به نیاز تیم و تشخیص سرمربی بازی می کنم و می خواهم وظایفم را به خوبی انجام دهم ، اما باید بگویم که در سیستم 2-1-3-4 آزادی بیشتری دارم و نسبت به سیستم های قبل می توانم بهتر از فضاهای ایجاد شده در بین مدافعین استفاده کنم که این کار را برای من بهتر می کند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: